وبلاگ اخبار بانک ((خبرهای بانکی و نرخ سودسپرده ها))

اخبار بانک ها ::: اخبار موسسات ::: نرخ سود های سپرده ::: بیشترین سود سپرده گذاری ::: سود بانکی :::اخبار موسسات غیر مجاز

وبلاگ اخبار بانک ((خبرهای بانکی و نرخ سودسپرده ها))

اخبار بانک ها ::: اخبار موسسات ::: نرخ سود های سپرده ::: بیشترین سود سپرده گذاری ::: سود بانکی :::اخبار موسسات غیر مجاز

شرایط دریافت وام‌های قرض‌الحسنه از بانک‌های قرض‌الحسنه+ معرفی و خدمات ۲ بانک مجاز بدون ربا!

  

 با وجود التهابات فراوان در روند پرداخت سود به سپرده‌های مردم و یا نارضایتی جهت استفاده مشتریان از تسهیلات  بسیاری از موسسات مالی و اعتباری و حتی بانک‌های مورد تایید بانک مرکزی شاید بسیاری از مردم استفاده از بانک‌های قرض‌الحسنه را ترجیح بدهند به سود متغییر صندوق‌های بورسی و یا حتی موسسات اعتباری و بانک‌هایی که برای جذب مشتری بیشتر حاضر به چشم‌پوشی از مصوبه شورای پول و اعتبار هستند.

همانگونه که از نام بانک‌های قرض‌الحسنه مشهود است در این بانک‌ها مسئولین سعی در اجرای بانکداری ناب اسلامی دارند و نه سودی به سپرده‌های مردم تعلق گرفته و نه از آنها سود خاصی گرفته می‌ِشود. اما این بانک‌ها در تلاش هستند با با ایجاد شرایط ویژه مشتریان مورد نظر خود را جذب و یا امکانات خوبی برای دارندگان حساب خود فراهم کنند.

در این گزارش خبرنگار ما با مراجعه به دو بانک قرض‌الحسنه رسالت و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که هر دو مورد تایید و اطمینان بانک مرکزی هستند اقدام به افتتاح حساب و استفاده از امکانات این دو بانک قرض الحسنه کرده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

این بانک با سرمایه اولیه ۱۵ هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانک‌های دولتی توسط ریاست محترم جمهور وقت در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با صدور مجوز بانک مرکزی  در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است و هم‌اکنون با بیش از ۵۲۷ شعبه در سراسر کشور فعالیت دارد.

در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تکمیل فرم مشخصات مشتریان تکمیل فرم افتتاح حساب می‌توانید اقدام به افتتاح حساب کنید در این بانک دارندگان حساب می‌توانند علاوه بر استفاده از خدمات الکترونیکی مانند اینترنت بانک – تلفن بانک – همراه بانک – خدمات کارت – درگاه پرداخت و… از خدمات بانکی این بانک بهره‌مند شوند.

تسهیلات قرض‌الحسنه (تعمیر و تکمیل مسکن ـ ودیعه مسکن ، درمان و …) و سپرده‌گذاری قرض‌الحسنه پس‌انداز از موارد مورد توجه دارندگان حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است؛ که با وجود طرح‌های مختلف آن طراح‌هایی مانند (پیوند مهر ایران ـ تسهیلات امتیازی مهر ایران ـ رویش باور) بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

یکی از طرح‌های مورد استقبال قرار گرفته در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طرح پیوند مهر ایران است که در این طرح متقاضیان با افتتاح حساب می‌توانند از این طرح استفاده کنند. تسهیلات قرض‌الحسنه در این طرح تا سقف ۴۰ میلیون تومان با کارمز ۴ درصد است. پرداخت تسهیلات در این طرح براساس میانگین موجودی حساب بوده.

در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با در نظر گرفتن ۳ نکته می‌توان درخواست برای گرفتن وام با کارمزد ۴ درصد کنید.

۱- میزان سپرده (میانگین سپرده ای که در مدت مشخص در حساب شما موجود بوده است)

۲-مدت زمان سپرده‌گذاری

۳-مدت بازپرداخت وام

 

 

 

بانک قرض‌الحسنه رسالت:

نخستین بانک قرض‌الحسنه خصوصی در ایران که در سال ۹۲ با کسب مجوز از بانک مرکزی تاسیس شده است بانک‌ قرض‌الحسنه رسالت است.

بانک قرض‌الحسنه رسالت با افتتاح و فعال نمودن تعداد بالایی از شعب خود در سراسر کشور سعی در انجام امور قرض‌الحسنه و امور مالی دارد.

در بانک قرض‌الحسنه نیز علاوه بر استفاده از تمامی خدمات الکترونیک (اینترنت بانک ـ همراه بانک – تلفن بانک – SMS و …)

می‌توانید از خدمات و تسهیلات گوناگون دیگری مثل بن کارت – هدیه‌کارت و حساب‌های مجازی و…) استفاده کنید در بانک قرض‌الحسنه رسالت می‌توان با در نظر داشتن سه نکته میزان سپرده – زمان سپرده‌گذاری و زمان بازپرداخت همانند دیگر بانک قرض الحسنه از وام با کارمزد ۴ درصد برخوردار گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.